Kilka ciekawych informacji z najnowszego wydania Airliner World:
- Jest już plan budowy 3-go pasa na Heathrow - równoległego do dwóch pozostałych... :/
- BA CityFlyer ma zamiar zacząć latać na trasie LCY-WAW-LCY
- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT
- W kalendarzu dołączonym do wydania znalazł się Embraer 170 LOTu - miło, że zauważają naszą linię
Newsy z Airliner World
- Marcin
- Posty: 292
- Rejestracja: poniedziałek, 09 kwie 2007, 21:28
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
Re: Newsy z Airliner World
Marcin pisze:- BA CityFlyer ma zamiar zacząć latać na trasie LCY-WAW-LCY
Lot bedzie tym samym jedyna linia ktora bedzie obslugiwala polaczenia miedzy WAW a LHR.
- Marcin
- Posty: 292
- Rejestracja: poniedziałek, 09 kwie 2007, 21:28
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Newsy z Airliner World
LAPA pisze:Marcin pisze:- BA CityFlyer ma zamiar zacząć latać na trasie LCY-WAW-LCY
Lot bedzie tym samym jedyna linia ktora bedzie obslugiwala polaczenia miedzy WAW a LHR.
Tak, zgadza się. Ale jeżeli moim celem byłby Londyn to wolę lecieć na City niż na Heathrow. Dystanse są tam znacznie krótsze niż na Heathrow, szybka kontrola dokumentów, wsiadam do DLRa, do którego jest parę kroków i po 20 minutach od wylądowania jestem w okolicach Tower Bridge. I można sobie jeszcze popatrzeć na centrum Londynu z góry . A z powrotem podobno na tym lotnisku można się zjawić później niż zwykle - tego nie jestem pewien bo tylko tam lądowałem, więc tylko gdzieś czytałem, że wystarczy coś koło 15-20 minut przed lotem przyjść.
Gorzej jeżeli ktoś ma zamiar lecieć dalej z Heathrow To będzie sobie musiał trochę pokursować po Londynie i okolicach
-
- Posty: 447
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Newsy z Airliner World
Marcin pisze:- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT
)
No pięknie... Jaki one mają okres eksploatacyjny? 8 lat? 10? Ale by była beka jak po tych wszystkich perturbacjach LOT kupiłby te maszyny...
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
Re: Newsy z Airliner World
przyb pisze:Marcin pisze:- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT
)
No pięknie... Jaki one mają okres eksploatacyjny? 8 lat? 10? Ale by była beka jak po tych wszystkich perturbacjach LOT kupiłby te maszyny...
Lot lotem, ale ELO ma juz baaardzo wysluzone te atry
-
- Posty: 495
- Rejestracja: czwartek, 10 sie 2006, 15:10
- Lokalizacja: Rumia
- Kontaktowanie:
Re: Newsy z Airliner World
LAPA pisze:przyb pisze:Marcin pisze:- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT
)
No pięknie... Jaki one mają okres eksploatacyjny? 8 lat? 10? Ale by była beka jak po tych wszystkich perturbacjach LOT kupiłby te maszyny...
Lot lotem, ale ELO ma juz baaardzo wysluzone te atry
Niech wezmą nowe ATR 42/72 600 -> http://www.flightglobal.com/articles/20 ... riors.html
BTW w ELO ktoś mógłby zacząć myśleć o odświeżeniu wnętrza ATR i umycia od czasu do czasu kadłubów. Szczerze mówiąc od dobrego roku nie wsiadłem do czystego ATR, a przez cały rok nie ma u nas pluchy
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
Re: Newsy z Airliner World
Marcin pisze:- BA CityFlyer ma zamiar zacząć latać na trasie LCY-WAW-LCY
- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT
oczywiscie LOT tradycyjnie nie mysli bo juz na targach w paryzu ogloszono ze E70 jest certyfikowany na London City, jednak BA pierwszy wejdzie na ta trase.
Nie wierze ze LOT kupi Dashe zwazywszy ze podobno ma byc rebranding calej floty ATR z EuroLOT na LOT(wkoncu zrozumieli ze bez sensu jest takie cos jak EuroLOT, generuje to tylko niepotrzebne koszty)
A 3 pas na LHR ma byc do 2020 roku:) W tym roku otwarcie T5. Potem T1+T2+T3 beda laczone tworzac tzw T3 east. Do
-
- Posty: 607
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
- Lokalizacja: EPGD / GDN
- Kontaktowanie:
Wróć do „Wydarzenia w lotnictwie cywilnym”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości