Canon 450D kontra Nikon D60

...o sprzęcie - porównania, testy, pytania itp.
Awatar użytkownika
WEST
Posty: 6
Rejestracja: niedziela, 10 sie 2008, 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontaktowanie:

Canon 450D kontra Nikon D60

Postautor: WEST » niedziela, 10 sie 2008, 14:57

Witam wszystkich. Bardzo mi miło napisać pierwszy post. Miałem ostatnio przyjemność poznać Kubę z kolegą pod płotem który zachęcił mnie do zalogowania się. Mam na imię arek mam od dzisiaj 31 lat, jestem z rumi/gdyni, fotografuję jako amator.

Wiem ze wiekszość kolegów ma Canony ale zależy mi na waszej opini. Kupić body 450D czy się silić na 40D.

Jeszcze po głowie chodzi mi Nikon D60 ale słyszałem o drogich szkłach do niego i słabym balansie bieli. Canony mają znowu słabe wyświetlacze ale są w ruchu lepsze...

Budżet w zasadzie nie ma znaczenia ale im wiecej zostanie z bodego tym więcej bedzie na szkło.

Reasumując 450D czy 60D? A moze 40d to taka przepaść ze tylko 40d?

Pozdrawiam was serdecznie
West
Miłego dnia i nocy :)

West & Nikon

Browar
Posty: 950
Rejestracja: czwartek, 27 mar 2008, 18:32

Postautor: Browar » niedziela, 10 sie 2008, 15:09

A witam West:). Skoro napisałeś że od dzisiaj masz 31 to wszystkiego najlepszego :). Jeśli chodzi o aparaty to osobiście proponowalbym 40d. Cena już jest bardzo zbliżona do 450 d a 40 d ma mniejsze szumy( chociaż 450d też za dużych nie ma) , jest duży i solidnie wykonany. Do kwestii wyświetlacza to raczej nie przywiązywałbym większej uwagi , chociaż nie wydaje mi się żeby te w 40d czy 450 d miały jakieś wieksze mankamenty.

Tyle jeśli chodzi o moje zdanie.

Pozdrawiam i do zobaczyska pod płotem :)

MaćkoE

Postautor: MaćkoE » niedziela, 10 sie 2008, 15:17

Proponowalbym zaczerpnac informacji u Arka, czlowieka swietnie zorientowanego w temacie fotografii.

Awatar użytkownika
ravecki
Posty: 1889
Rejestracja: piątek, 20 sty 2006, 16:27

Postautor: ravecki » niedziela, 10 sie 2008, 15:57

Witam na forum.