--==Samoloty Cywilne==---
- Kalim
- Posty: 965
- Rejestracja: sobota, 21 sty 2006, 23:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Mateusz
- Posty: 602
- Rejestracja: piątek, 02 lut 2007, 22:10
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
- Kalim
- Posty: 965
- Rejestracja: sobota, 21 sty 2006, 23:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Mateusz
- Posty: 602
- Rejestracja: piątek, 02 lut 2007, 22:10
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
- MarcoPolo
- Posty: 478
- Rejestracja: niedziela, 20 maja 2007, 18:35
- Lokalizacja: Sopot
- Kontaktowanie:
A ten Wizz to na której mili wychodził na prostą?
http://www.jetvideos.net/video/view.php?id=270
http://www.jetvideos.net/video/view.php?id=270
- Kalim
- Posty: 965
- Rejestracja: sobota, 21 sty 2006, 23:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Mateusz
- Posty: 602
- Rejestracja: piątek, 02 lut 2007, 22:10
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Kamil coś mi sie wydaje że to było między 2 a 3 milą od lotniska,bo jedna to zbyt blisko i zbyt niebezpiecznie(tak mi sie wydaje) poza tym czy to visual czy nie ,wiesz teoretycznie mógłby np sie "wstrzelić" w ścieżke podejścia 3 mile od pasa i byłby to ILS a nie visual visual jeżeli nie ma podejscia według przyrządów móze być nawet z prostą równą 10NM
Pozdrawiam serdecznie
__________________________________________
__________________________________________
- MarcoPolo
- Posty: 478
- Rejestracja: niedziela, 20 maja 2007, 18:35
- Lokalizacja: Sopot
- Kontaktowanie:
- Mateusz
- Posty: 602
- Rejestracja: piątek, 02 lut 2007, 22:10
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
- MarcoPolo
- Posty: 478
- Rejestracja: niedziela, 20 maja 2007, 18:35
- Lokalizacja: Sopot
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
Mateusz pisze:no to niedaleko NDB średnio tak otwierają koła pamiętajcie że przy otwarciu podwozia rośnie opór czołowy,czyli zwiększa sie zużycie paliwa wizzair powinien na progu otwierac
przy schodzeniu??
jezeli samolot daje visualem i okaze sie ze sa za blisko i za wysko, to daja to co moga - czyli podwozie, airbrake, klapy aby zerznac wyskosc - a throttle na idle - wiec jak moze paliwo wzrastac?
-
- Posty: 141
- Rejestracja: piątek, 06 paź 2006, 21:56
- Lokalizacja: EPGD
czesc
poskladajmy wszystko do kupy.
1. Widzialem tego Lotusa wczoraj, albo dostal wektora na troche krotsza prosta, ale najprawdopodobniej poprosil podejscie z widocznoscia i scial sobie troche sam . zauwazcie ze lecial pewnie od GRU wiec nic tu dziwnego nie ma.
2. Co do podwozia, wypuszcza sie je tak : zazwyczaj przy normalnym podejsciu instrumentalnym tak by na ok 1100 stopach bylo juz wywalone, na visualu po III zakrecie, albo tak jak chyba Lapa napisal wczescniej zeby wyhamowac samolot.
3. Mateusz co to znaczy za nisko i niebezpiecznie.obowiazuja pewne zasady stabilizacji , szcegolnie jesli chodzi o linie lotnicze. jedni stabilizuja sie na minimum tak jak na to pozwalaja przepisy danej firmy , inni moga miec juz stabilizacje na d KRT i leciec z podwoziem ize wszystkimi bebehami i jarac nie potrzebnie wache.krecac visuala na 29 zawsze sie kiedys musisz wstrzelic w ILSa, to chyba logiczne i niestety bedzie to tylko visual,a nie podejscie ILS.
4. A ten wizz z filmu Marco mial tak ze 2 - 2,5 NM .
pozdrowki
Molger
poskladajmy wszystko do kupy.
1. Widzialem tego Lotusa wczoraj, albo dostal wektora na troche krotsza prosta, ale najprawdopodobniej poprosil podejscie z widocznoscia i scial sobie troche sam . zauwazcie ze lecial pewnie od GRU wiec nic tu dziwnego nie ma.
2. Co do podwozia, wypuszcza sie je tak : zazwyczaj przy normalnym podejsciu instrumentalnym tak by na ok 1100 stopach bylo juz wywalone, na visualu po III zakrecie, albo tak jak chyba Lapa napisal wczescniej zeby wyhamowac samolot.
3. Mateusz co to znaczy za nisko i niebezpiecznie.obowiazuja pewne zasady stabilizacji , szcegolnie jesli chodzi o linie lotnicze. jedni stabilizuja sie na minimum tak jak na to pozwalaja przepisy danej firmy , inni moga miec juz stabilizacje na d KRT i leciec z podwoziem ize wszystkimi bebehami i jarac nie potrzebnie wache.krecac visuala na 29 zawsze sie kiedys musisz wstrzelic w ILSa, to chyba logiczne i niestety bedzie to tylko visual,a nie podejscie ILS.
4. A ten wizz z filmu Marco mial tak ze 2 - 2,5 NM .
pozdrowki
Molger
Ostatnio zmieniony czwartek, 29 maja 2008, 10:56 przez Molger, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mateusz
- Posty: 602
- Rejestracja: piątek, 02 lut 2007, 22:10
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
to troszku mi sie namieszało no nic ;D znaczy że trza sie jeszcze uczyć sporo. zapomniałem że przy tej odległosci przypustnica na idle juz i paliwo juz nie gra rol. poza tym wydawało mi sie że jak sie robi visuala to ILS nie działa ale jak widać sie myliłem. Co do odległości obliczonka moga być niedokładne ponieważ miałem dosyć niedokładne dane. no cóż,następnym razem poczekam aż eksperci się wypowiedzą. pozdrawiam
Pozdrawiam serdecznie
__________________________________________
__________________________________________
- Kalim
- Posty: 965
- Rejestracja: sobota, 21 sty 2006, 23:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości