4 polaczenie Ryan'a od wiosny?

...różne na temat naszego lotniska
Pitex
Posty: 607
Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
Lokalizacja: EPGD / GDN
Kontaktowanie:

Postautor: Pitex » wtorek, 28 mar 2006, 16:58

Spotter pisze:A co ma inwestor do siatki polaczen? Moim zdaniem niewiele.



moim zdaniem to ze jak jeden przewoznik zniszczy drugiego to inwestor straci na takim interesie!

Spotter
Posty: 534
Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
Lokalizacja: EPGD

Postautor: Spotter » wtorek, 28 mar 2006, 17:24

No ale inwestor jest mniejszosciowy i nie ma nic do siatki polaczen. To, co napisales, to masz racje. Ale jedno polaczenie nie zniszczy zadnej linii. Wiec bym sie tym tak nie przejmowal. Mozliwe, ze wogole strach pzred FR'em bedzie nieuzasadniony - moze obydwaj beda mieli odpowiedni LF by zarabiac na polaczeniu do NYO!!

Awatar użytkownika
chavez
Posty: 126
Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 13:18
Lokalizacja: Gdansk/GDN/EPGD
Kontaktowanie:

Postautor: chavez » środa, 29 mar 2006, 02:19

Stawiałbym na dalsze podkopywanie W6, ale co - LPL ? DTM ? Londyn podkopany, Sztokholm też, LBC odpada, no, ewentualnie PIK.
Jeśli już musi w tamtą stronę, to niech będzie Shannon, tego kierunku na Wyspach mi brakuje już tylko.
Stawiałbym na Bruksele, przebąkiwano coś na ten temat już na pierwszej konferencji i chciałbym żeby tak było.

W Dublinie będzie kosił, ale nie W6 tylko C0

Spotter, na jakiej zasadzie uważasz, że W Polsce FR ma do konkurowania tylko W6 a w Europie całą masę innych ?
Albo odwrotnie, czy W6 to nie ma konkurentów w Europie skoro ma ich potężny FR?
A może to podkopywanie ma na celu połknięcie W6 ? Tu wydaje mi się, że Spotter ma racje. Może inwestor sobie mieć akcje jednego i drugiego, ale FR chce zjeść cały tort, żeby inwestor się pozbył W6 i lukrował tylko FRa.

Pozdroofka

Spotter
Posty: 534
Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
Lokalizacja: EPGD

Postautor: Spotter » środa, 05 kwie 2006, 12:08

Co do tej konkurencji Chavez. Otoz, Wizz jak narazie ma taka polityke, ze lata z Polski i Wegier i nie ma baz w krajach zachodnich, jak to ma FR. Czyli np. FR majac baze w Hiszpani, Francji, czy Niemczech, musi walczyc z ich krajowymi tanimi przewoznikami. Nawet, jak lata do jakiegos kraju, ale nie ma bazy, to musi walczyc z tymi krajowym pzrewoznikiem, jezeli dubluje trasy. Czyli patrzac na Polske, to FR konkuruje z W6 i z NE. Bo oni operuja z Polski.

Natomiast W6 swoje bazy wypadowe ma w Polsce (skupmy sie na niej) i konkuruje z innymi pzrewoznikami tylko wtedy, gdy na danych trasach sa dublerzy. Czyli np. z GDN do LON i NYO. I nie musi konkurowac z liniami latajacymi w niemczech, bo nie operuje z Niemiec. Tam tylko lata. Zas FR nie, bo ma tam swoje bazy. I takie jest moje rozumowanie.


Wróć do „Ciekawostki związane z EPGD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości