Tak patrze na rozklad Wizza i widze ze od 31stycznia zaczyna latac do naszego LGW(wiadomo London Gauszwitz). Chcialem zobaczyc jak ulozyli rozklad letni na trasy katowice-lonyn. Tak jest w maju
KTW-LTN 2 razy dziennie, oplata lotniskowa w LTN 120zl
KTW-STN 1 raz dziennie, oplata lotniskowa w STN 120zl
KTW-LGW 1 raz dziennie, oplata lotniskowa w LGW 119zl
Hmm.. czyli oplaty sa takie same. A komfort?
Jak dla mnie STN i LGW to zdecydowanie inna liga niz terminal zlepek jakim z pewnoscia jest LTN. Zastanawia mnie czy
- po 1 z KTW wkoncu do LTN bedzie 1 rejs dziennie(no bo wiadomo sa tacy co im LTN bardzo pasuje bo w okolicznach wioskach siedza). No i 2 rejsy np. STN
- po 2 co z gdanskiem... Aczkolwiek my mamy na chwile obecna taki sam rozklad polaczen jak z katowic.
PS. pamietajmy ze Wizz zaczynal jedynie od rejsow z Luton a teraz widac ze powoli przenosi sie tez na inne lotniska.
Czyzby koniec Luton?
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
- nze
- Posty: 49
- Rejestracja: poniedziałek, 11 gru 2006, 13:47
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontaktowanie:
Z Katowic do Luton były zawsze po dwa rejsy dziennie, więc nic się nie zmienia. Ja uważam, że dodanie do rozkładu lotniska Gatwick to robienie konkury dla EZY, a Stansted to konkura dla FRancy.
Ponadto w Luton, jako w jedynym na wyspach lotnisku W6 ma umowę z serwisem naprawczo-przeglądowym Monarch, który ma tam bazę
Ponadto w Luton, jako w jedynym na wyspach lotnisku W6 ma umowę z serwisem naprawczo-przeglądowym Monarch, który ma tam bazę
bye bye HA-LPH ..
Wróć do „Ciekawostki związane z EPGD”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości