Strona 3 z 3
Re: Informacje techniczne i inne o EPGD
: wtorek, 20 maja 2014, 18:10
autor: Geo
Tak tak 2015
Faza 1 i 2 to masz skrócone długości do staru i lądowania.
Czyli jak start z 29 to jedziesz D potem backtrack na końcu 29 i w górę.
Jak z 11 to jedziesz z H, backtrack i start z 11.
Środkowa część zamykana jest w nocy od 24:00 do 5:00 w lokalu.
edyta.
widzę, że vincent już odpowiedział
Re: Informacje techniczne i inne o EPGD
: wtorek, 20 maja 2014, 20:19
autor: rafaltrzcinski
Podziękował za info
Re: Informacje techniczne i inne o EPGD
: wtorek, 20 maja 2014, 21:30
autor: Bartek
No to ładnie będą po heblach dawać co niektórzy
auto brake na maxa
Górka przy Rakietowej zabandażowana ?!
: niedziela, 08 cze 2014, 14:28
autor: marecki
O co się biega ?!
Re: Informacje techniczne i inne o EPGD
: niedziela, 08 cze 2014, 21:31
autor: piotras2119
bedzie pas remontowany i w zwiazkuz tym bedzie skracany
Re: Informacje techniczne i inne o EPGD
: poniedziałek, 09 cze 2014, 06:25
autor: Geo
ale marecki pytanie zawarł w tytule postu a tam jest
Górka przy Rakietowej zabandażowana ?!
a co do lądowania to myślę, że start będzie trudniejszy wszak słoiki ważą
Eurolot przetestował rękawy !
: środa, 25 cze 2014, 07:33
autor: marecki
No to pas skrócony !
: środa, 29 paź 2014, 11:02
autor: marecki
I po hamulcach !
Re: Informacje techniczne i inne o EPGD
: sobota, 16 kwie 2016, 09:56
autor: Arek
Najnowszy system wykrywający samoloty na EPGD
: środa, 19 kwie 2017, 21:23
autor: marecki
Informacje Prezesa Portu n/t rozwoju .
: poniedziałek, 22 sty 2018, 18:37
autor: marecki